ASISTENT/KA ŘEDITELE
BARTON Market servis, s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici ASISTENT/KA ŘEDITELE. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 35 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je BARTON Market servis, s.r.o., okres Nymburk. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.11.2025. Další informace vám poskytne Eva Krmenčíková, tel.: 602 291 937, e-mail: info@barton.cz.
Poznámka zaměstnavatele
Požadujeme: aktivní znalost AJ, znalost práce s MS Office, praxi v řízení osobního motorového vozidla, komunikativnost, zodpovědnost, loajalitu a časovou flexibilitu.
Náplň práce: asistence řediteli společnosti, komunikace s obchodními partnery společnosti.
Nabízíme: příjemnou pracovní atmosféru, benefity, možnost profesního růstu, příspěvek na stravování;
Profesní životopis zašlete na e-mail: info@barton.cz.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
BARTON Market servis, s.r.o.
Místo výkonu práce:
Nymburk
Platové ohodnocení:
35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Pracovní poměr:
Od 1.11.2025
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Eva Krmenčíková
Telefon: 602 291 937
E-mail: info@barton.cz
Referenční číslo ÚP:
32080580790
Poslední aktualizace:
17. 10. 2025